Przepis na super social media i pysznego łososia
Firma MOWI współpracuje z gdyńską agencją digital marketingu Beeffective w ramach działań w mediach społecznościowych. Jakie to przynosi efekty?
Wyzwanie
Zadaniem agencji Beeffective jest budowa zasięgów, zwiększenie liczby osób obserwujących profile MOWI w social mediach i angażowanie społeczności poprzez wspomaganie procesu identyfikacji konsumentów z marką. Dzieje się to przy ścisłej współpracy z agencją kreatywną Ten Zacharski, która odpowiada za kreowanie materiałów i tworzenie copy, wykorzystywanych przez Beeffective w mediach społecznościowych.
Narzędzia
- Facebook + Relacje
- Instagram + Stories
- Reels
- Facebook Ads
- Konkursy
Zakres
- Przeprowadzenie warsztatów i przygotowanie strategii obecności marki w digitalu
- Stała komunikacja na Facebooku i Instagramie
- Rekomendacje treści pojawiających się w mediach społecznościowych
- Płatne działania w ekosystemie Meta Ads...
Cały case na łamach „zerowego” magazynu „CASE STUDY”. Kup teraz ten numer!